neděle 3. května 2020

Učivo M a SKN od 4. 5. do 8. 5.


Zdravím všechny v prvním květnovém týdnu!
Matematika
Obvod čtverce a obdélníku jste zvládli skvěle. Tento týden se budeme věnovat obsahu čtverce a obdélníku.
1. Učebnice geometrie str. 27  pročíst žlutý rámeček
Vypracovat cvičení z učebnice str. 27 cv.1 – napsat vzorec, dosadit do něj, výpočet a správné jednotky – čtvereční. Dobrovolně str. 27 cv. 2.
Vzor:
Obsah čtverce S = a . a          Obsah obdélníku S = a . b
                       a = 12 cm                                    a = 8 dm   b = 7 dm
                       S = a . a                                       S = a. b
                       S = 12 . 12                                   S = 8 . 7
                       S = 144 cm2                                 S = 56 dm2
http://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-5/video/str-27/ - vysvětlení učiva a výsledky cv. 1
Znovu přikládám také odkaz na video „Kája a matematika“, pokud by si chtěl někdo připomenout rozdíl mezi obvodem a obsahem a vzorce pro obsah čtverce a obdélníku.
2. Vypracovat do sešitu nebo na papír (u c pozor na jednotky)

Toto cvičení prosím ofotit a poslat do pátku 8. 5. ke kontrole.

3. Povinně procvičovat obsah čtverce a obdélníku na odkaze


Přírodověda – V učebnici na str. 57 přečíst kapitolu Svalová soustava a do sešitu doplnit zápis
Svaly
Svaly spolu s kostrou umožňují ……… Při pohybu se ………. nebo …………Činnost většiny svalů ovládáme svou ……….. Máme ale také svaly, které vůlí neovládáme např. ……….. Svaly se připojují ke kostem …………..
Dobrovolný úkol: Zjistit, kde na těle máme biceps, triceps a Achilovu šlachu (můžete také ofotit a poslat)
Přikládám ještě odkaz na video o svalech (asi děti nebudou rozumět všem výrazům, ale podstatu by měly pochopit)

Vlastivěda – přečíst v učebnici str. 10 – 11 a s pomocí učebnice vypracovat v PS str. 4/2,3 (přiložím foto)
Pokud děti budou chtít, mohou mi napsat, jak se mají, které úkoly je baví, které naopak nebaví, co dělají ve volném čase………… Každý mail od nich mě potěší.
Mějte se hezky Get.

Žádné komentáře:

Okomentovat